Distanční text Potřeby člověka a ošetřovatelská diagnostika 2 navazuje na studijní text Potřeby člověka a ošetřovatelská diagnostika 1. Předkládaný distanční text je zaměřen na konkrétní lidské potřeby. Vzhledem k rozsáhlosti problematiky potřeb jedinců v ošetřovatelské péči a diagnostiky dysfunkčních potřeb jsou v učebních textech zahrnuty pouze vybrané fyziologické, psychosociální a spirituální potřeby jedinců a odpovídající ošetřovatelské diagnózy. Texty nabízí také přehled zahraničních výzkumů týkajících se intervencí u vybraných ošetřovatelských diagnóz, poskytujících důkazy pro nejlepší ošetřovatelskou praxi.
Příloha | Datum | Velikost | Přístupnost [?] | Klinicky citlivé [?] | Licence | |
---|---|---|---|---|---|---|
POTŘEBY ČLOVĚKA A OŠETŘOVATELSKÁ DIAGNOSTIKA II. | 6.12.2013 | 1.06 MB | uživatel vzdělávací sítě MEFANET | – |
4-D hodnocení:
Skripta a návody |
Edukační weby a atlasy |
Digitální video |
Prezentace a animace |
Obrazový materiál – kasuistiky |
E-learningové kurzy (LMS) |
Nerecenzováno |
Základní úroveň |
Pokročilá úroveň |
Specializační úroveň |
Komplexní úroveň |
HodnoceníZvolte prosím dosaženou úroveň vzdělání a poté ohodnoťte výukový materiál především z hlediska vhodnosti materiálu pro samostudium.
Student – student bakalářského nebo magisterského stupně
Absolvent – absolvent bakalářského nebo magisterského stupně Ph.D. absolvent – postgraduální student, absolvent Ph.D. studia, odborný asistent, ...
%
Ohodnoťte hodnotitjako první tento článek! |
||
Tento příspěvek nebyl zkontrolován garantem obsahu portálu. |
Obsah článku podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko
Klíčová slova: potřeby, ošetřovatelský proces, ošetřovatelství, ošetřovatelská diagnostika
citace: Renáta Zeleníková, PhDr. Lucie Sikorová, Ph.D.: POTŘEBY ČLOVĚKA A OŠETŘOVATELSKÁ DIAGNOSTIKA II.. Multimediální podpora výuky klinických a zdravotnických oborů :: Portál Lékařské fakulty [online] , [cit. 22. 01. 2025]. Dostupný z WWW: https://mefanet.osu.cz/clanky.php?aid=25.